Alla inlägg den 29 september 2009

Av Kajsa Karin - 29 september 2009 21:27

Hej alla!


Jag har kommit till en insikt.

Jag kan inte leva utan min dator!

Jag fick virus i den, en kompis sa elakt att den var överhettad! Kan jag väl aldrig tro! =)

I vart fall så har jag inte kunnat använda datorn korrekt på två dagar och på detta vis inte kommit åt internet!!!

Ensamma kvällar  i soffan framför tv har det blivit då. Visserligen mysigt men jag tror jag trivs bättre här på nätet.

Oj oj som jag klagat på exet för all tid han la på datorn, nu sitter jag här själv! Fast jag har ju ingen att lägga tiden på istället så det drabbar ju ingen. Kontakterna över msn har blivit viktiga för min känsla av ett socialt liv. De timmar jag tidigare pratade i telefon tillbringar jag nu på min pinnastol i sovrummet. Visst tycker jag att det är roligare att träffas i verkliga livet men när ska jag hinna??? Har ju två älsklingar som ligger i sina sängar om kvällarna....

Nu är det dags för mig att lägga mig i min säng och förbereda mig inför morgondagens arbete.


Ha det gott där ute! Kram Kram Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards