Alla inlägg den 6 september 2009

Av Kajsa Karin - 6 september 2009 16:02

Hej alla!


Jag hade rätt, det blev en lugn kväll igår men ändå väldigt trevlig. Mycket kaffe och prat och en sciencefiction film som var urkass! Species:handlade om mänskliga aliens, var defenitivt inget för mig men men.....

Idag har jag bara precis vilat. Skönt!


Fick ett sms om att jag utnyttjat min samtals pott för den här månaden. Konstigt tyckte jag men oj samtal till utlandet kostar visst! =) Där spriten går in går vettet ut! Jag hade visst ringt älskade A och haft ett långt samtal i fredags natt....Att vi pratade minns jag så klart men att det var jag som ringde lyckades falla ur minnet. Tur för mig att det är han som ringt alla de andra gångerna. Han verkar ha en trevlig familj, hans pappa undrade när jag kom och hälsade på!! Jo, det skulle just varit något det! 


Barnen kom myss hem igen så allt är som det ska igen. Soffmys och kvällsmat blir det nu. Ha en riktigt bra vecka med er! Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards