Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Kajsa Karin - 4 juni 2009 22:55

Hej alla!


Dagen har varit full av beslut i alla dess olika former. På jobbet  har det handlat om hösten och dess struktur, hemma om min och barnens framtid. På jobbet kom vi fram till en plan men här hemma är det kaos.....Jag tittade på lägenheten idag och den kan bli fin men vem ska bo i vardagsrummet? Hur ska jag hitta femton tusen till dubbla hyror? Vad gör man på helgerna? Blir nog dyra helger istället...Här kan man ju bara gå ut genom altandörren....För att tala om alla möbler jag måste göra av med. Och var ska man göra av gäster?

Finns ju ingen plats till umgänge direkt och matsalsmöblerna måste jag sälja...


Som vanligt tusen frågor och inget svar....Men ska sova på saken och imorgon ringer jag Abk och kollar lite om hyror och dylikt....


God natt alla! Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards