Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Kajsa Karin - 3 juni 2009 22:59

Hej alla!


Borde sova är lus trött men som vanligt snurrar tankarna i huvudet för fullt och jag kan bara inte slappna av och komma till ro. Inte för att jag tror att bänka sig framför datorn hjälper något nämnvärt men det rensar skallen lite i alla fall.

Idag har jag arbetat en lååång dag, från 7.00 till 20.00 Många timmar!

Schemaplanering, utvärderingar, samtal och en massa annat som ska göras upptar mina arbetstankar. Boende, ekonomi och känslor upptar som vanligt mina privata tankar. Det trista är att hur mycket jag än tänker och funderar finner jag inga kompletta svar.


Imorgon ska jag titta på en lägenhet här i byn så nu är jag helt inne på det här med boendet igen! Hur ska jag tänka? Vad är viktigast? Mer pengar att röra sig med eller att bo bra men att nästan alltid bara vara hemma? Vännerna runt mig kommer med svar och ideer men alla ger olika  råd så jag blir inte ett dugg klokare ändå!  Who lives will know......


Tidig tidigt imorgon ska jag upp så nu är det dax att i alla fall förpassa kroppen till ryggläge....


Ta hand om varandra där ute! Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards