Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Onsdag kväll och jag är kär!

Av Kajsa Karin - 25 mars 2009 21:57

Hej alla där ute!

Bra med er hoppas jag, själv är allt ok. Har haft några sådana där mitt emmelan dagar när allt bara har rullat på och inget alls egentligen har hänt. Imåndags fick jag ta vård av barn för tösen min var fortfarande inte ok, men i tisdags och idag har jag jobbat.


Idag har varit en härlig dag om än lite kylig. På jobbet idag bestämde vi oss för att ta den veckliga promenaden idag istället för imorgon (torsdagar) som vi brukar, och det var jätte skönt. Vi  gick till en lekplats och gungade och åkte rutchkana med barnen, en liten fika hanns det också med. Vad underbart att ha ett så fritt arbete!


Nu till överskriften; ni blev allt lite nyfikna va?

Jag har nämligen gjort en upptäkt...;)

Jag är kär........

I kärleken........

Det måste vara så, för jag vill nog så gärna bara få känna det där pirret i magen och skakningarna i knäna och veta att där ute finns det någon som känner likadant när han tänker på mig. Nu är det ju så att jag på intet sätt har träffat denna någon och vet egentligen inte om jag vågar.

Jobbigt att släppa någon så nära inpå och utsätta sig för risken att bli sårad igen. Och som jag konstaterat tidigare så lever jag ju mitt liv precis så som jag vill med arbete, familj och vänner.

Fast jag fortsätter ju titta igenom mina annonser då och då och en del trevliga kandidater har ju dykt upp, en del läser uppenbarligen om mig här också! Kul! Då finns det ju lite förkunskap vid en eventuell träff ;)


Nu kallar John och vill ha sällskap i sängen så det är väl bäst att kila!

Ha det bra alla ni som tar er tid till mig! Kramar Kajsa Karin




 

 
 
Sandra

Sandra

28 mars 2009 17:49

Ja det är en underbar känsla att vara nykär och kär :). Samtidigt som det kan vara en omställning till att släppa någon in på livet och veta att man inte kommer att bli sårad.. Det är en svår balansgång.. Men det klarar du KajsaKarin! Kramar

http://lanquist.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute! Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)   Och Herr...

Av Kajsa Karin - 22 april 2016 10:13

Hej!   Igår så kom den. Utredningen var klar i sitt första steg. Nu kan äntligen arbetet börja! Och jag hade rätt! Tösen har diagnostiserats med ADD. Kampen har varit lång och kämpig och många gånger under åren har jag funderat på om omgivnin...

Av Kajsa Karin - 28 januari 2016 19:39

Hej på dej!   En lite nedstämd jag som sitter här. Egentligen är jag glad, vi har hittat ett hus att hyra och vi har bestämt oss för att ge OSS en chans till. OSS, mig och Älskling men även barnen så klart.  Nu till nedstämdheten, för tydligen ...

Av Kajsa Karin - 27 september 2015 12:50

Hej på dej.   Längesedan jag tittade in här. Igen. Mycket av det som jag gjort förut för att rensa tankarna har stått stilla en stund nu. Inget skrivande varken här eller i diktform, inget målande, inget syende; Inget. Kanske jag inte klarar ut...

Av Kajsa Karin - 2 juni 2015 14:59

Hej på dej där ute.   Så, nu har vi då bestämt nästa steg på resan kallad livet. Efter fyra år som sammanboende har vi bestämt oss för att bli särbos. Fortfarande gifta men inte boende på samma adress, inte ens i samma stad. Jag tar min tillflykt...

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards