Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Kajsa Karin - 13 augusti 2010 08:40

Hej alla!


Så var det dax för höstens första Vab. Typiskt för jag satt i personalrummet och tyckte det var så skönt att barnen blivit större och inte var lika mycket sjuka längre. Så igår när jag hämtade Lillprinsbus såg jag direkt att han inte var riktigt piggelin. Väl hemma somnade han på soffan och när han vaknade igen hade han över 38 graders feber. Bara till att vara hemma idag. Min tröst är att det är lugnt på jobbet och att inskolningarna gått superbra så det ställer inte till det direkt att jag inte där.


Fredagen den trettonde. Olycksdag eller? Jag har ingen aning och jag som i vanliga fall är ganska skrockfull har ingen känsla för det här. Personligen har det aldrig hänt mig något hemskt just den här dagen. Jag tror detta kan bli en bra dag, om inget annat så ser jag fram emot att få somna med Älskling vid min sida. Vi har helgen tillsammans; barnfritt. Hur ska vi överleva? :)


Ha en lyckosam olycksdag!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards