Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Kajsa Karin - 23 augusti 2010 17:31

Hej alla!


Vi har haft det bra och dagarna bara rullar på. Helgen har bestått av mys med barnena mina och Älskling. Från början skulle vi inte ses denna helgen alls, sedan bokade vi lördagen men i fredagskväll vid halv tio kom han hit. Härligt!

Jakob var på kalas på lördagen så jag, Nanna och Älskling gjorde stan. Tösen har ju börjat första klass och ville ha ett pennskrin till skolan. På kvällen var vi på middag hos vänner i Tollarp. Allt för länge sedan vi sågs. Lite kul att pappan i familjen ska viga min älskade lillasyster och hennes Anders.


Min kollega M sprang på oss på stan i lördags och idag bekräftade hon det jag redan visste. Hon sa; Man får inte säga så men du, du har bytt upp dig! Inte för att omgivningens åsikter ska ha någon betydelse men klart man bli glad av de orden. Själv är jag ju väldigt partisk och tycker han är bland det bästa som hänt mig.


I dagarna är det faktikst ett år sedan ett första försök till kontakt togs och se vart det har fört oss. Framtiden ser ut att bli spännande. Skulle vilja tjuvkika och se vart man står om ett år från nu. Fast livet är ju resan...eller är det inte så det heter?


Res väl där ute!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards