Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Kajsa Karin - 16 maj 2009 12:05

Hej alla!

Helg igen....så här på våren tycker jag att tiden bara springer ifrån en...så mycket som måste göras och ännu mer man skulle vilja göra! Idag har jag hunnit undan en del, typ sju maskiner tvätt för jag hade hela tvättstugan ensam, varit på tippen med gräsklipp och annat skräp, tankat och tvättat bilen. Så resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, vila och jobba undan lite pappers arbete.


En olycka för ngn som finns i min yttre omvärld gjorde att mina helgplaner omkullkastades, detta i sin tur gjorde att jag i går var ute o körde en runda. Var vid havet och gick en lång runda, när jag sedan körde hem hände det. Jag körde i hjäl en hare! Låter kanske inte så dramatiskt men var ordenligt obehagligt ändå. Jag har aldrig själv kört ihjäl något djur tidigare och allt blod som var på bilen...Urk!


Ikväll blir det mys i soffan (kanske med sällskap ;)) och säkerligen en och annan blick på melodifestivalen. Imorgon söndag = vilodag. Och då....Ja då kommer mina älsklingar hem igen efter en helg hos pappa. Härligt!


Hoppas ni får en bra helg alla!  Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards