Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Kajsa Karin - 10 maj 2009 09:00

Hej alla!


Så nu var det åter söndag och jag sitter vid datorn, har visst blivit en vana att skriva just söndagar. Kan kanske bero på att det i allmänhet är  lite lugnare just då och att man summerar veckan som gått och laddar upp för veckan som komma skall.


Sandra; jag vet inte om det är allvarligt eller inte, det får tiden utvisa.....men min nyfikenhet är rejält väckt denna gången. Olikheterna och avståndet är ju dock ett hinder men är det menat så löser ju även det sig.


Det jag närmast tänkte på när jag skrev i förra inlägget att jag snart hade allt jag önskat var mer en tanke på att det ser ut som min ekonmiska situation kanske kommer att lösa sig. Skatteverket hade gjort lite fel och tyckte att jag skulle deklarera för det sålda huset två gånger men då jag gjorde det redan förra året så får jag tillbaka på skatten i alla fall!


Idag blir en typisk söndag; tvättstugan, städning och nu även gräsklippning.

Funderar starkt på att hyra ut själva gräsklippningen till någon ungdom. Jag har visserligen bara en pytteplätt men jag blir ack så allergisk i alla fall! Vid det tillfället och vid skötsel av bilen hade det varit bra att ha någon att be om hjälp, på dessa två områden är jag nästintill inkompetent.


Nu kallar solen utanför  och barnen på ovanvåningen; dax att starta dagen på riktigt. Ha en riktigt skön söndag och en bra vecka!


Kram Kram Kajsa Karin









Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards