Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Kajsa Karin - 2 maj 2009 17:59

Hej alla!

Som ni säkert märkt har mitt skrivande avtagit i kontinuitet. Anledningen är väl att tiden går åt till annat. Som att vara ute och njuta av det underbara vårvädret! Idag började dagen med en vända till Kjugekull och den växtbytardag som hölls där. Många fina växter och jag kom hem med en lila flocks och en vindruvsstock. Min vän och kollega T som var med handlade desto mer. Vädret var underbart så vi avslutade trippen med allas vår favorit; Glass! MMMM mums......


Amanda gick på kalas så jag och Jakob hyrde en film , köpte godis och kurade ihop oss i soffan. Mysigt att få rå om honom alldeles ensam, märktes att han njöt av att ha mammma alldeles för sig själv! Så sällan som det ges tillfällen att bara rå om ett av barnen. Nu på kvällen har inget särskilt hänt, vi bara är och jag njuter av att ha mina älsklingar en helg extra!


Nu är det dax att fixa till lite kvällsmat.

Ha det bra alla ni där ute!

Kramar Kajsa Karin

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards