Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Kajsa Karin - 29 augusti 2011 20:53

Hej på er!


Det tog endast en vecka sedan var allt vardag igen. Massvis med inplanerade aktiviteter både hemma och på jobbet, tvätt i mängder och snoriga ungar. Faktiskt snorig Älskling också. Hur länge ska jag stå emot? Bli förhoppningsvis inte så farligt med tanke på att vi bara har två nya i barngruppen, fast barnen här hemma har ju nya grupperingar allihopa!


Hösten är på intågande på allvar och jag gillar det. Skönt med högre luft och vackrare färger. Tempot lugnar sig och det tycks som måstena blir färre. Jag kan vara ute i lagom mycket kläder och det är helt legitimt att vara hemma en hel helg och bara såsa. Inte för att det ser ut som några sådana helger finns inom räckhåll men tanken lockar. Jag har konstaterat många gånger att vardagen är mitt favorit element, det är då jag trivs bäst. Det är då det finns tid för eftertanke och reflektion.


Faktiskt så har penslarna kommit fram igen.....inte för att det liknar något men det är kul att kladda. Bror min har utställning i Lilla matsalen på Grand hela september och han kan måla han. Jag och Älskling fick faktiskt en tavla av honom i helgen i bröllops present. Den ständiga frågan kommer vara: Hänger den rätt? Är så med abstrakt konst finns inga rätt eller fel och blir vårt största trätomål om tavel hållet så ska jag inte klaga inte.


Livet är gott och jag och min familj har det gott!

Hoppas ni där ute har detsamma!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards