Alla inlägg den 2 november 2011

Av Kajsa Karin - 2 november 2011 16:19

Hej där.


Jag ringer igen och igen men inget allvarligt blir svaret jag möts av varje gång. Så jag har gjort det jag blev rådd till. Nämligen börjat skriva ner mitt mående dag för dag i ett litet skriv häfte. På så sätt kommer jag att ha en kronkret bild att visa upp när jag väl har min läkartid. Jag har en bra doktor och jag tror att hon lyssnar på mig men tyvärr är hon på semester just nu. Älsklingen min tröttnade på att jag hade ont i söndags och köpte hem Pronaxen åt mig. Jag tar en tablett innan läggdax och det har hjälpt på huvudvärken men inte så mycket på mina händer. Den pirrande känslan har försvunnit men jag är fortfarande öm då främst i tummar och handleder. Att jag då har varit tvungen att bära runt på ett väldigt ledset barn bådar inte gott för morgondagen.


Morgondagen ja, om det idag var trögt att gå till jobbet då Äslkling vabbar för Skruttan blir det dubbelt så svårt i morgon då alla fyra barnen kommer att vara hemma med honom. På fredag var det visst min tur att vara hemma om hon inte piggar på sig, får väl hålla tummarna för att de andra tre håller sig krya. Nu ska jag ge Älskling en hand i köket med kvällsmaten. Lasagne står på menyn och med tanke på min inkompetens i köket så blir det för mig att sköta dukningen.=) Jag lever ett gott liv!


Ha en skön kväll med er!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards