Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Kajsa Karin - 9 februari 2010 20:59

Hej alla!


Ytligt 1: Jag fick ett Pandora armband av mina syskon när jag fyllde år. I lördags när jag och Nallen gick på stan köpte jag två berlocker. En rund med många hjärtan för jag har ju många hjärtan i mitt liv och en berlock med tro, hopp och kärlek, för det är ju ledorden jag försöker följa. Idag kunde jag bara inte låta bli utan köpte en berlock med mitt stjärntecken på. Den sist nämda köpte jag i en konkurerande affär till den första och hjälp vad de hade att välja på och riktigt trevlig personal så dit lär jag nog göra fler besök. Vid en blick på mitt armband såg jag att jag redan satt temat: Hjärtan. Förvånad någon? Många fina berlocker med olika hjärtan på, känns som det kan vara en ide. Finns även berlocker med bokstäver, kanske barnens första bokstav? Ja ja jag får väl se vad som hamnar där, är ju tänkt att det ska ta tid innan armbandet är fullt och varje berlock ska ju ha sin historia. Men smyckes tokiga jag är ju glad för ett tag i alla fall.


Ytligt 2: Jag överväger allvarligt att sluta skriva här. Har inte så mycket att skriva om, eller rättare sagt jag har massor att skriva om, massor som bubblar och snurrar. Jag är glad, lycklig och orolig om vartannat. Känns som det jag och Nallen har tillsammans är på riktigt om ni förstår hur jag menar och det vill jag inte dela med mig av än, det är något bara för oss, just nu i alla fall. Men skriva lär jag ju nog göra för det har liksom blivit en vana även om ingen direkt läser. Så hädan efter blir det ytliga saker som berlocker! =)


Tro, hopp o kärlek!

Kram kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards