Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kajsa Karin - 7 februari 2010 19:37

Hej alla!


Dessa ord möttes jag av på mitt kylskåp i morse och lycklig blev min själ då!

Jag har haft en superhärlig helg. Jobbat visserligen men turen var på min sida och jag har kunnat kompa ut lite så jag har kunnat få lite extra tid med min älskling.

Nu dröjer det länge innan vi kan ses igen :( men tid går fort så snart är jag tillbaka i hans famn. Min alldeles egna Nalle!


Små små bevis på förändring ser jag hos mig själv och i mitt hem men mina vänner säger att jag strålar. Jo, jag är kär och det skrämmer livet ur mig men jag vill inte ha det på något annat sätt. Ödet har satt mig här, så det är bara att "go with the flow" och se vart det för oss, men för mig känns det ända in i själen.


Livets pussel har en suddig bild och utökas ständigt men just nu lägger sig mitt pussel för egen hand bit för bit.


Ha det gott alla!

Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards