Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Kajsa Karin - 26 oktober 2009 17:44

Hej alla!


Har jobbat hela helgen och allt har gått i ett. Fick en trevlig fikastund i lördagskväll med A. Alltid skönt att komma ifrån vardagens trisstress och bara vara Karin för en stund. Idag har varit en ganska vanlig dag, även om jag haft Panda Bus med på jobbet och vi var på sjukhuset en stund. Vilken duktig tös jag har! Hon tog sina tre sprutor idag igen utan ett knyst! Stolt man blir!


Efter arbetet var jag och tösen min och tittade på en lägenhet i stan. På fjärde våningen utan hiss och bara en trea men jag tänker säga Ja tack till den ändå för den ligger rätt och den kändes helt ok när man kom in. Barnen får vars ett rum och jag får bo i vardagsrummet men det ska nog funka. Den ligger på rätt sida stan i  förhållande till mitt jobb så inte bara med att hyran är lägre jag sparar in på bensinen också och jag kan ju faktiskt cykla med. Fast som vanligt är jag ju inte först på tur så det är inte alls säkert att den blir min och det blir dubbla hyror ett tag men det blundar vi för idag, för idag möblerar jag! =)


Ha det gott alla! Kram Kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards