Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Kajsa Karin - 22 oktober 2009 13:23

Hej alla!


En av de värsta saker jag vet är brutna löften. Varför lova något som man inte tänker hålla? Därför ger jag sällan löften av något slag och de jag ger försöker jag hålla så långt det bara går. Och jag anser nog att jag är ganska duktig på att stå för mina löften också förutom på en punkt och det är löftena jag ger mig själv.

Jag skulle ju sluta äta choklad; hmm, hur länge höll det då?

Jag skulle sköta ekonomin bättre och spara mer; när då?

Gång på gång bryter jag löftena jag givit mig själv. Gör kanske inte så mycket, ingen annan vet ju om att jag lovat men jag kan irritera mig på min bristande karaktär.


Jag lovade mig själv att jag skulle vara dejtingfri fram till jul! =) Det höll i en vecka, Han kom ju hem från Norge.

Fortfarande klingar hans ord i mina öron och väcker upp mitt inre. Ska jag våga en gång till? Ska jag bryta ännu ett löfte? Det om att jag inte skulle blanda in honom i mitt liv igen?  Var han någonsin ifrån det?

Ett sms och jag kommer på mig med att små le i flera timmar efteråt. Och utan godnatt pussen kan jag knappt somna. Låter som jag är farligt nära att bli kär och det var ju just det jag inte skulle!


Mitt tålamod prövas hårt detta år, kanske jag kan lära mig något på kuppen?

Ha det gott alla där ute. Hoppas ni håller Era löften. Kram Kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards