Alla inlägg den 7 december 2012

Av Kajsa Karin - 7 december 2012 15:34

Hej på dej!

 

"F" skrev på sin blogg att han läser alla olika sortersbloggar men helst läser de som är av privat natur. Av hans olika inlägg att döma läser och skriver han gärna om intima saker.

 

Jag försöker att skriva personligt men inte alltför privat. Det är svårt. Hur mycket ska jag lämna ut mig själv och de mina i cyberspace? Samtidigt tror jag det är en stor skillnad på att vara personlig och privat. Ni som följt mig en bit vägen vet en hel del om mig men samtidigt inte. Det finns vissa saker som är för privata för att dela med sig av här. Jag vill att folk ska läsa min blogg av nyfikenhet och med förståelse. Kanske jag ibland kan väcka en vilja till eftertanke? Allt som oftast är bloggen endast ett forum där jag sorterar mina egna tankar och känslor och på så vis blir det ju ändå ganska personligt och privat på samma gång.

 

Samtidigt kan jag själv uppskatta bloggar som är av den mer privata naturen. Bloggar som har sensuella bilder och tankvärda inlägg. Bloggar som relaterar till relationer och känslor. Det är modigt att lämna ut sig så.

 

Vad uppskattar du att läsa om?

Upplever du att jag skriver FÖR privat?

Tar tacksamt emot era reflektioner i stort och i smått!

 

Kram kram Kajsa Karin

 

 

 

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards