Alla inlägg den 27 november 2012

Av Kajsa Karin - 27 november 2012 06:41

Hej alla!


Hoppas Ni därute har det bra.

Här rullar livet på i ett fasligt tempo och jag hinner knappt tänka en tanke klart känns det som. Livet är fullt av längtan för mig just nu. Längtan hem redan innan jag lämnat för att gå till jobbet. Längtan efter mina barn som haft sin pappa tid för denna gången och kommer hem ikväll. Längtan efter mys i soffan med Älskling när barnen somnat. Fast mest av allt längtar jag efter julen!

 

Kanske är det inte julen som sådan som triggar min längtan utan de lediga dagarna ihop med familjen. I år något kluvet då mina små älsklingar ska vara med pappa hos farmor och farfar. Å andra sidan får vi många lediga dagar efter själva julhelgen. Vi ska göra så lite som möjligt, bara umgås, spela spel, läsa och sova ut. En tripp till de småländska skogarna ska vi också försöka klara av.

 

Kan väl vara gott att längta ibland men nu har jag nedräkning på riktigt!

 

Vad längtar du efter?

 

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards