Alla inlägg den 6 april 2011

Av Kajsa Karin - 6 april 2011 17:43

Hej alla!


Fullt upp på alla plan i livet just nu. Är något piggare men är inte rikrigt hundra än. Ja ja jag vet att jag aldrig kommer bli riktigt som jag ska men var inte så jag menade ;) Tack Agneta för dina lyckönskningar de värmer och kan jag och Älskling bara finna något av det du delar med din man är jag lycklig.


Lycklig ja; vad är det och när är man det?  Lycka är en sinnestämning jag märker av allt oftare nu förtiden och det är en skön känsla. Ändå sitter jag här och drömmer mig bort. Ja nu när drömmarna om en vardag med Trollfamiljen är på god väg att bli sann måste man skaffa nya eller hur? Jag surfar på semester boende i Visby. Jag saknar min Kattis och Gotland. Hon ska gifta sig i sommar och det hade varit så mysigt att åka dit och uppvakta även om vi inte är bjudna till själva festen. Visby är för mig en av de vackraste ställena jag varit på och jag skulle så gärna vilja dela detta med min älskling. Kanske en dag kan jag få igenom även den drömmen?


Fortsätt drömma där ute!!

Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards