Alla inlägg den 10 april 2011

Av Kajsa Karin - 10 april 2011 11:14

Hej där ute.


Igår rensade jag ut mitt förflutna. Av ett överfullt förråd blev det endast ett tio tal bananlådor kvar, var av fyra är med julpynt, en med påskpynt och två med viktiga papper som jag inte vågar göra av med än och ytterliggare två med kurslitteratur som jag faktiskt tittar i ibland.  Älskling hjälpte mig att sortera och jag känner mig lättare till mods idag. Inte så att jag slängt allt men sådant som sparats på bara av dåligt samvete och skuld fick åka, kvar blev de goda minnena.


Goda minnen skapar vi här i vårat hem. Barnen stojar och stimmar runt frukost bordet och verkligheten slår mig. Livet kommer verkligen bli annorlunda. Jag ser fram mot allt det nya men inser att jag är den av oss alla sex som behöver längst inkörsperiod. Det kommer också bli underbart att ha någon att dela vardagen med för det är det jag saknat allra mest. Det är de små sakerna i livet som gör allt värt det. En morgonkyss, doften av kaffe, barnens glada skratt, vetskapen om att Älskling finns där när man kommer hem från en dryg dag på jobbet mm.


Det förflutna är åter ompackat och kvar finns bara tillförsikt.

Ha det gott där ute!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards