Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Kajsa Karin - 30 mars 2011 15:28

Hej därute!


Idag tog jag mig till en doktor och fick världens piller kur. Hoppas jag nu bara blir lite friskare för det är drygt att gå runt med feber hela tiden och sova trekvart i timmen. Doktorn ordinarade vila och ansåg att jag borde se över mitt liv lite; hon ansåg att jag tog på mig för mycket?! Kan det verkligen vara så? Och jag som tycker jag blivit så mycket bättre på att omprioritera i mitt liv och sänka tempot. Har jag så fel?


Ja ja idag har jag iaf tagit ett kliv i rätt riktning. Jag har lämnat den gamla lägenheten. Känndes allt både sorgligt och vemodigt. Det var där jag bröt med allt det som inte var jag och påbörjade arbetet med att finna tillbaka till mig själv. Jag fann insikt i hur jag vill leva mitt liv och vilken värdegrund jag egentligen har. Hoppas jag kan hålla fast vid det jag funnit nu när jag tar nästa steg på livets stig. Lämnar ensamheten för tvåsamheten ihop med min Älskade Nallen. Som en tecken kom våra ringar idag! Längtar tills han kommer hem <3


Ha det bra på livets väg!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards