Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Kajsa Karin - 25 februari 2011 19:37

Hej.


Idag har det utövats samarbete i Ernstssonska familjen. Lilleman hade ett läkarbesök på sjukhuset men befann sig på minisemester i Åhus. Det löste sig så att han och farmor tog bussen in medans jag slöt upp från jobbet. Väl i foajén stod X:et och väntade. Lilleman blev helt till sig av att ha oss där tillsammans, det händer i stort sett aldrig nu förtiden. Vi fick information om hur hans operation ska gå till så nu väntar vi bara på beskedet om när; innan sommaren sa de i alla fall. Farmor och min lille kille tog bussen tillbaka till havet och jag fick fördriva några timmar till på jobbet. Sedan hämtade jag mina gullungar, vi handlade och kom hem. Pizzmackor var beställt som fredagsmys.


Vilket fredagsmys sedan då?! Vi satt tillsammans i soffan medans vi åt sedan försvann de fortare än kvickt. In till honom, han den där som tar mina barn ifrån mig: Darth Vader! Lillkillen fick ett Star Wars spel av mig i present och sedan dess är favoritsysselsättningen just detta. Pga sjukdomstillståndet som rått i hemmet har spelet fått gå mer än vanligt men ska väl bryta den där trenden sedan. Någon gång vette Gudarna hur eller när men det fixar sig nog.


Så det blir till att fredagsmysa med mig själv ;)

Ha det bäst där ute.

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards