Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Kajsa Karin - 16 februari 2011 19:46

Hej.


Hon sitter i soffan med sjukdomen rivandes i sig. Hon tittar på mig och säger: Detta kan inte vara rätt mamma jag är ju bara åtta inte ska jag dö redan?! Nej inte ska du dö, säger jag och tar upp henne i famnen och lyckas få henne att somna.

Inatt drabbades jag av samma dödsångest och samma sjukdom. Maginfluensa är nog Guds straff för att man ska inse hur liten man är och hur skört livet är? (obs viss ironi). Sessan är fortfarande rädd för att kräka så att få i henne mat är ytterst svårt, själv håller jag i mig till blåbärssoppan och knäckebröd. Hoppas vi piggar på oss snart för jag börjar bli riktigt trött på denna sjukdomskarusell. 


Jag vill hesmkt gärna vara pigg till helgen för då ska lockarna falla och Älslking och jag ska ha en ta hand om varandra helg. Vill inte gå miste om den ju! Vi ska även hem till en gammal kollega och se vad för saker hon tänker göra sig av med. Vi behöver massor till vårt hem känns det som.


Var rädda om Er och akta er för Guds straff ;)

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards