Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Kajsa Karin - 1 februari 2011 19:34

Hej alla. ;)

Under promenaden på väg till kursen i morse funderade jag på om det var så här det kändes. Lycka. Jag tror det, det är nämligen en känsla jag inte varit bortskämd med i mitt liv, men numera går jag med ett fånigt leende på läpparna dagligen och skulle jag vila musklerna vid något till fälle så räcker det med att tanken vandrar iväg till Älskling så är leendet på plats igen. Underbart!


Kram Kajsa Karin.

Av Kajsa Karin - 1 februari 2011 18:48

Drömmar


Minnen av drömmar dröjer sig kvar

från dagar då du och jag var ett vi

Jag saknar inte oss

en reel helhet kunde vi aldrig bli

men jag saknar drömmen jag drömde

och sörjer sättet jag vaknade på


Ett ord är så lätt förlupet

men finns alltid kvar i ett förflutet

Orden vi byter nu är aldrig många

och tankarna om varandra ganska så trånga

färjade av många hårda ord.


Tänk att gemensamma drömmar

så snabbt blir ett minne blott

fast jag fortsätter att drömma

och hoppas på det bästa i livets lott.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards