Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Underbart är kort.

Av Kajsa Karin - 23 januari 2011 20:58

Hej alla.


Varför är upplevelsen av tiden inte konstant? Fredagen segade sig fram och jag kom aldrig från jobbet kändes det som. Väl hemma efter uträttad handling så har helgen bara sprungit förbi. Älskling kom hem hit fredag kväll och vi bara mös i soffan framför tvn och jag lyckades hålla mig vaken längre än till nio! Lördagen spenderades i stilla mak med sovmorgon, shopping på stan, bio och middag på Steakhouse. Härligt med en vuxen helg ibland.


Idag har vi haft kalas för Lilleman. Mina syskon och pappa med sambo kom hit på lite fika. Lillkillen hade önskat sig en prickig prinstårta så det fick ju ordnas. Lite fix och trix så hade vi förvandlat en vanlig prinsesstårta till en prinstårta! =)

Fina paket fick han också, så nu har han både mängder av Star Wars lego och ett Ps spel med Star Wars legogubbar. En tröja med Yoda bidde det också. Han är allt lite bortskämd den där grabben! Fast det är han värd kan jag tycka.....


Disken fixad och lägenheten röjd, tystnaden börja lägga sig utanför. Söndagkväll; dax att förbereda veckan som komma skall. Hoppas tiden rör sig mer konstant framöver dvs jag vill att det ska gå fort till det blir vår nu!


Ha det gott därute.

Kram kram Kajsa Karin.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute! Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)   Och Herr...

Av Kajsa Karin - 22 april 2016 10:13

Hej!   Igår så kom den. Utredningen var klar i sitt första steg. Nu kan äntligen arbetet börja! Och jag hade rätt! Tösen har diagnostiserats med ADD. Kampen har varit lång och kämpig och många gånger under åren har jag funderat på om omgivnin...

Av Kajsa Karin - 28 januari 2016 19:39

Hej på dej!   En lite nedstämd jag som sitter här. Egentligen är jag glad, vi har hittat ett hus att hyra och vi har bestämt oss för att ge OSS en chans till. OSS, mig och Älskling men även barnen så klart.  Nu till nedstämdheten, för tydligen ...

Av Kajsa Karin - 27 september 2015 12:50

Hej på dej.   Längesedan jag tittade in här. Igen. Mycket av det som jag gjort förut för att rensa tankarna har stått stilla en stund nu. Inget skrivande varken här eller i diktform, inget målande, inget syende; Inget. Kanske jag inte klarar ut...

Av Kajsa Karin - 2 juni 2015 14:59

Hej på dej där ute.   Så, nu har vi då bestämt nästa steg på resan kallad livet. Efter fyra år som sammanboende har vi bestämt oss för att bli särbos. Fortfarande gifta men inte boende på samma adress, inte ens i samma stad. Jag tar min tillflykt...

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards