Alla inlägg den 29 september 2010

Av Kajsa Karin - 29 september 2010 07:51

Hej alla. ;)


Idag är en vanlig onsdag, händer inget speciellt alls vad jag vet och jag är ganska så nöjd med det. Igår var vi ute och firade en kollega som fyllt jämt. Vi åt på en italiensk restaurang. Vilken god mat! Trevligt att fly vardagen så där lite grann.

När annars klär man upp sig en veckokväll?


Ikväll blir det ännu mer garderobsrensning och lite klädprovning inför systers bröllop.

Min ena vän kommer hit med lite accesoarer som jag ska låna och hon ska prova några av mina klänningar då även hon snart ska på bröllop. Det bröllop hon ska på är av lite speciell art då det är deras turkiska vänner som ska gifta sig. Spännande!

Systers bröllop blir nog också lite speciellt då det är i en slottsruin på Österlen. Vi ber för vackert väder......



Dax att jobba! Ha en bra vanlig onsdag.

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards