Alla inlägg den 12 september 2010

Av Kajsa Karin - 12 september 2010 09:31

Hej.


Kan inte skriva alla för vem läser egentligen? Fast spelar sekundär roll för jag skriver ju av mig mina bekymmer. Som märks på inläggen har jag det ganska bekymmersfritt för tillfället och behovet att skriva har minskat. Fast bekymmer har jag ju ändå; som vanligt är ekonomin kass men snart blir det bättre, orken räcker inte riktigt till allt jag önskar och hösten är här med alla måsten och möten.


I veckan som gick hände något som knockade mig totalt och jag föll handlöst ner i mörkret. Jag har dragit mig upp igen och är på väg ur men det tar ett tag innan allt är bra igen. Jag har accepterat att detta händer då och då men ändå förvånar det mig varje gång. Livet kommer nog att vara så här för mig ett tag och jag är glad för det stöd omgivningen ger. Tacksam för att Älskling orkar lyssna och de goda råd han ger. Ingen av oss har makt att förändra situationen då den rör en tredje part, men han ger mig styrka att orka fortsätta kämpa och försöka göra det som är rätt. Im back on track! =)


För ett tag tappade jag greppet om livet och dess riktning men nu är jag på väg igen och det kommer bli bra. Jag kan inte styra andras val, bara min egen reaktion på dem! Vissa saker måste man bara acceptera andra saker får man försöka förändra. Förändring är jag bra på, så detta blir nog bra till slut!

Det är synd bara att jag inte kan spola fram tiden lite, så jag kunde få ett glimt av framtiden, så att jag liksom kan befästa att de val jag gör är rätt. Å andra sidan följer jag hjärtat och magen och då brukar det bli bra!


Nu blir det till att ha en tråk söndag; städ och tvätt eller så ger vi blanka f*n i detta och kör ut i skogen och njuter av solen!


Ha det bra där ute i livet!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards