Alla inlägg den 7 september 2010

Av Kajsa Karin - 7 september 2010 13:55

Hej alla!


Ibland vill inte livet gå den väg du vill gå. Ibland måste man acceptera att det finns saker man bara måste göra fast man egentligen inte vill. Jag har hamnat just där nu. Jag har under en längre period unvikit en avgörande sak i mitt och barnens liv men livet i sig har nu sett till att jag inte kan välja att "blunda" längre. Kan inte längre leva på hoppet att saker och ting löser sig av sig självt eller att det blir annorlunda över tid. Så idag blev jag hemma från jobbet och började dra i trådar som skulle dragits i för länge sedan. Jag hoppas att jag snart kommer över isen och att allt blir till det bättre men jag är smärtsamt medveten om att det först kommer bli att gå genom skärselden. Dock är jag tacksam mot de vänner som finns runt mig och stöttar mig för jag klarar inte detta ensam, men som alltid ramlar jag ihop för att sedan bita ihop och resa mig och vandra vidare på livets väg. Långt därframme blir det nog min tur att finna glädje och lycka och känna oron släppa taget. Ibland är det svårt att göra rätt. =(


Kram på er där ute i förvirringen.

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards