Alla inlägg den 8 april 2013

Av Kajsa Karin - 8 april 2013 19:24

Hej på dej!

 

Ja, nu är nog våren på väg för att stanna och med den kommer även pollensäsongen. =(

Barnena mina visade tecken på reaktioner redan igår och fram mot kvällen kändes lilleman febrig. Ingen direkt feber uppmätt men väl snuva och kli i ögonen. I med medicin både igårkväll och nu på morgonen och fram mot lunch var han sig själv igen! Jaha bunkring av Loratidin på apoteket!

 

Vi har haft en lat helg och vi har många sådana att vänta fram över. Vi har faktiskt kalendern tom ända fram till skolavslutningen! Känns ovant men skönt! Vi har lite planer på saker vi vill göra med utemiljön samt vårt förråd och det blir väl av någon helg men än avvaktar vi tills värmen kommer.

 

Skriver gör jag som vanligt varje dag men kanske något mindre här, då mitt diktande tog fart och jag vid ett par tillfällen bara varit tvungen att sätta mig med block och penna mitt i natten för att ge själen ro. På de dagar jag varit registrerad på Poeter har ca 250 läsningar gjorts av mina dikter, en del har blivit utvalda att visas lite extra och några har blivit kommenterade. Alltid kul med feedback som sagt!

 

Imorgon väntar jobbet och utvecklingssamtal om Lilleman; spännande att se om han är så duktig som jag tror!

 

Ha en bra kväll.

 

Kram kram Kajsa Karin.

 

 

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards