Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Kajsa Karin - 26 juni 2012 18:23

Hej.


Jag har inte skrivit på ett tag. Detta innebär dock inte att livet stått stilla tyvärr utan snarare tvärt om. Jag har som vanligt gått in i rannsakningstid och det är många saker som inte är så bra just nu. Små saker kan tyckas men det påverkar hela bilden. Jag känner mig så fullkomligt otillräcklig och det suger musten ur mig. Rent kroppsligt mår jag inte heller riktigt bra och ska i augusti in och kolla upp cystor och en försvunnen spiral. Trevligt att ha något att se fram emot under semestern ;)


Japp snart är vi där. Semester. I år något bättre planerad än i fjor men vi får väl se hur det slutar. Just nu skulle jag kunna tänka mig en vecka hemma bara med Lillprins Bus och Panda Bus. Samtidigt måste vi arbeta ihop vår familj om vi  någonsin ska bli någon. Livet är inte lätt alltid.....


Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards