Alla inlägg den 15 september 2011

Av Kajsa Karin - 15 september 2011 08:48

Hej på er.


Ja, jag bara måste försöka bli frisk. Är hemma igen med feber, värk och en hemsk hosta. Inatt vaknade jag även av att jag satte något i halsen, när jag reste mig upp forsade blodet ur näsa och mun. Hur orolig ska jag bli? Det slutade efter en liten stund men var duktigt obehagligt. Får väl avvakta och se hur dagen blir.


Jag tror att anledningen till mitt tillstånd inte enbart beror på bacillerna som gracerar utan även att mina alltför många långa nätter nu tar ut sin rätt. I livet före Älskling var jag duktig på att oftast lägga mig i tid men sedan Han kom in i bliden har sena kvällar snarare varit en regel än ett undantag. Super mysigt och underbart men min kropp och sinne behöver nog gå tillbaka till fler timmars sömn. Sedan att min tid är superplanerad från morgon till kväll gör ju inte saken bättre. Jag som under åren som ensam tränade på att ta livet som det kommer har numera en fullspäckad kalender. Jag älskar att umgås med folk och är av naturen ganska social men jag behöver finna någonstans där jag kan dra mig undan och tanka ny energi. Borde verkligen ta fram penslarna på riktigt för de kvällarna jag jobbade på familjetavlan gav det mig en kick liksom häromdagen när jag satt bakom symaskinen. Jag måste nog arbeta mer med mina händer för att rensa hjärtat och hjärnan.


Nu ska jag fortsätta lysnna på Melissa Horns fina texter och kura under filten i soffan. Hoppas ni har det bra där ute i verkliga livet.

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards