Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Kajsa Karin - 30 juni 2011 19:44

Hej!


En liten röd söt hjärtekudde orsakade mig smärta idag. I min iver att hjälpa ett barn såg jag inte kudden utan trampar på den och tappar fotfästet totalt. En ordentlig smäll i höften, armbågen och handleden blev resultatet. Jag är allt lite öm fortfarande men olyckan hade tagit värre om jag inte varit så väl vadderad. Ibland kan den där rondören vara till nytta;) (Ger Älskling något att grabba tag i om åskan skulle gå ;))


Nä, handen på hjärtat så har det inte varit enbart positivt att bli sambo, för sambokilona har minsann satt sig de sista veckorna. Fast å andra sidan så säger de som träffar mig att jag "lyser" så vad gör väl då lite extra kärlekshandtag? Får kanske lägga upp mig på Mulligt igen för att boosta självförtroendet........

Jag är ju ganska fin precis som jag är eller hur?


Var dig själv, är bara du som kan det!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards