Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Kajsa Karin - 21 maj 2011 10:53

Hej där ute.


Har köpt oss en underbar maskin. Den jobbar på bra och kommer få jobba ofta om jag känner mig själv rätt. Vi har blivit med diskmaskin. En sådan där självklar sak som man inte saknar förrän man inte har den. I gamla lägenheten var det inga problem för blev ju inte så mycket disk, men nu när vi är sex stycken i familjen blir det en hel del. Bra med Blocket; där har vi fyndat en hel del till det gemensamma hemmet.


Diskmaskinen skulle hämtas i Åhus, på samma område där jag och barnen bodde förut. Barnen kände genast igen sig och sprang iväg för att leka. Efter maskinen hämtats besökte vi lekplatsen nere i byn. Det var inte utan att jag blev lite nostalgisk och kände ett styng av saknad. Där är vackert och lugnt. Fast vi bor i ett nästan likadant område nu med den fördelen att här bor fler barnfamlijer. Kanske tom vi vuxna kan finna lite nya vänner?!


Helgen kommer gå i görats tema. Lovade i ett svagt ögonblick att baka bullar till Nannas föreställningsfika på tisdag. Älskling ska göra äggfri sockerkaka. Ja,ja man är väl en egagerad förälder?


Ha en go helg.

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards