Alla inlägg under december 2010

Av Kajsa Karin - 2 december 2010 21:33

Hej!


Nu har det hänt det där som jag inte visste om det skulle ske eller inte. Min dikt ligger ute i cyberspace. Jag har länkat till sidan här; Equilibrio och under ABC Utbildningar ligger den och en bild på mig. En häftig men overklig känsla att se det sådär. Har visserligen lagt ut dikterna här men jag har ju en väldigt begränsad skara läsare och bloggen är ju "min". Den sidan besöks av många! HU! Fast lite stolt över mig själv är jag nog allt! Kanske borde fortsätta med mitt skrivande ändå?


Nu så måste jag nog göra en dementi. Efter vissa påstötningar av vänner och fällda kommentarer här så måste jag vänligt men bestämt bara säga: NEJ jag ska inte ha barn. Att överhuvudtaget skaffa fler barn känns för mig inte riktigt aktuellt. Visst att jag kan känna en längtan efter en baby och visst att jag har ett par år på mig innan jag blir allt för gammal men att få barn är ett livslångt åtagande och jag vill kunna ge mina barn men även Älsklings barn det mesta och bästa jag kan. Dock sätter jag hoppet till att få kela med vänners och syskons små guldklimpar inom en snar framtid. Det bästa med lånebabysar är att man kan lämna tillbaka dem när man tröttnat. =)


I min säng ligger nu två söta bus barn och denna bus mamma ska göra dem sällskap alldeles strax. Ha det riktigt bra därute!

Kram kram Kajsa Karin.


Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards