Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Jul, jul, stålande jul...

Av Kajsa Karin - 28 november 2010 21:58

Hej!


Undrar allt om det blir en strålande jul i år? Ute yr snön samtidigt som det åskar! Ytterst lustig kombination. Jag lämnade skogarna tidigare idag för det började snöa på ordentlig och jag ville köra medans det var ljust ute. Det snöade ända ner till Ljunby för att börja igen när jag passerade Vinslöv. Inget kul väder alls att köra så långt i och jag som inte gillar köra bil ens i vackert väder, men men vad gör man inte för kärleken?


Han är härlig min Älskling. När jag kom upp ifredags skulle vi iväg ett ärende med detsamma. När jag baxat in mig i bilen sträcker han fram en smörgås och säger; tänkte att du nog var hungrig. Omtänksamt. Han gör sådär; små saker som i längden betyder så mycket. Igår hade vi julklapps inköp i Ullared och det är tur att han kan hålla huvudet högt men framför allt kallt för jag blir som hjärndöd bland så mycket folk och saker. Med Älsklings hjälp var vi klara på tre timmar så nu har jag bara hans julklapp kvar på listan! Skönt!


Ja SAS jag ska vara rädd om honom, han är bland det bästa som hänt mig! Du om någon vet att jag inte leker med kärleken, men såra mig inte för då blir jag farlig ;)

Däcken är redan bytta; Däckett gör ett bra jobb vet du! Jobba lugnt och glöm inte vara rädd om dom dina.


Jag har adventsfikat med Becca och dryftat om framtiden. Mycket nytt som ligger framför oss. Det är första gången på många år som jag ser fram emot julen. Ska bli underbart att dela den med någon man älskar igen! Och efter jul...ja då är det bara sex månader till sommaren och då! Ja då......


Förvirra er inte där ute ibland snö och julklappar!

Kram kram Kajsa Karin.

 
 
Ingen bild

sas

30 november 2010 16:55

jaja däckett han är trevlig o snäll o hans pojkvän med. Han jobbade med mig innan. Vad händer till sommaren ????

Kajsa Karin

30 november 2010 22:42

Ja du vännen det återstår väl att se eller hur? Who lives will know....=)

 
Ingen bild

sas

1 december 2010 09:02

grattis i förskott det blir säkert en söt unge.
har jag rätt?

Kajsa Karin

1 december 2010 20:32

Ha ha ha nää vet du vad vännen du har alldeles fel.....Tror nog att fyra barn räcker mer än väl....men man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig. Ska inte ni ha en pojke då? ;) Eller du börjar bli för gammal eller det är tanten din? =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Karin - 28 augusti 2017 20:52

Hej där ute! Länge länge sedan jag befann mig på denna sidan. Tänkte att ingen läste längre och att sidan låg helt i träda. Fast idag dök det upp en push om att jag fått en kommentar! Visserligen bara spam men jag blev ju påmind! =)   Och Herr...

Av Kajsa Karin - 22 april 2016 10:13

Hej!   Igår så kom den. Utredningen var klar i sitt första steg. Nu kan äntligen arbetet börja! Och jag hade rätt! Tösen har diagnostiserats med ADD. Kampen har varit lång och kämpig och många gånger under åren har jag funderat på om omgivnin...

Av Kajsa Karin - 28 januari 2016 19:39

Hej på dej!   En lite nedstämd jag som sitter här. Egentligen är jag glad, vi har hittat ett hus att hyra och vi har bestämt oss för att ge OSS en chans till. OSS, mig och Älskling men även barnen så klart.  Nu till nedstämdheten, för tydligen ...

Av Kajsa Karin - 27 september 2015 12:50

Hej på dej.   Längesedan jag tittade in här. Igen. Mycket av det som jag gjort förut för att rensa tankarna har stått stilla en stund nu. Inget skrivande varken här eller i diktform, inget målande, inget syende; Inget. Kanske jag inte klarar ut...

Av Kajsa Karin - 2 juni 2015 14:59

Hej på dej där ute.   Så, nu har vi då bestämt nästa steg på resan kallad livet. Efter fyra år som sammanboende har vi bestämt oss för att bli särbos. Fortfarande gifta men inte boende på samma adress, inte ens i samma stad. Jag tar min tillflykt...

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards