Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Kajsa Karin - 11 oktober 2010 17:02

Hej alla.


Livet är gott. Den känslan har varit den tongivande för hela helgen.

I fredagskväll möttes jag och barnen av Älskling i trappen och det blev en härlig myskväll i soffan. Lördagen gick jag som på moln över att den blocket fyndade kökssoffan satt som en smäck i köket. Nu får både busfamilj och trollfamilj plats utan problem! Och Becca verkar trivas gott där oxå.


Söndagen gick i kärlekens tecken då min syster gifte sig med sin Anders. Det var en utomhusvigsel vid Gyllebo slottsruin. Underbart väder med strålande sol, en stolt brudgum och en bedårande vacker brud. Middagen inmundigades på Stockebodagård. Grillad spädgris och lamm, mumma var det. Underbart vacker miljö att hålla bröllop i och det sken av glädje runt de lyckliga två. Själv kunde jag inte riktigt slappna av förrän efter att jag läst den dikt jag skrivit åt min syster. Att tala inför grupp är något jag absolut inte gillar men måste man så måste man.

Vi lämnade festen ganska tidigt och hann njuta av en film här hemma oxå.


Hoppas ni med har det gott!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards