Alla inlägg den 16 december 2011

Av Kajsa Karin - 16 december 2011 19:22

Hej igen!


Näää jag har inte glömt bort bloggen, jag kollar till den nästan varje dag, men just nu har den mest funkat som en minnes bank. När hände vad, typ. Allt har gått så fort och minnesbilderna snurrar ihop sig. Mycket som har hänt på bara ett år; nytt jobb, ny bostad, samboskap och bonusförälder, giftermål och namnbyte. Undrar allt vad som händer nästa år? Eller det är nu livet lugnar ner sig och jag kan njuta av allt det fina jag har runt mig? Jag hoppas det för inte kan jag komma på någon positiv händelse som skulle kunna bräcka det gångna året.


Bara några dagar kvar på detta året och dem ska jag njuta av så mycket jag bara kan. Ska bli superskönt med jullov!

Julen börjar på riktigt i morgon för då har vi syskonträff med paketbyte hos älskade lillasyster och på söndag klär vi granen, struvorna är bakta och paketen inslagna. Så bara att invänta tomten och julefriden! =)


Ha en mysig helg alla!

Kram kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards