Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Kajsa Karin - 26 februari 2009 17:03

Dagen börjar bra. Klockan kvart i fem går jag ut och hämtar tidningen, lyssnar på fågelsången och konstaterar att krokusarna i rabatten snart slår ut.Kan det vara så att våren är på väg? Hade ju bara varit underbart!

I övrigt har dagen varit så där, min sömnlöshet sätter sig på mitt humör och mitt tålamod.Tack kära kollegor för att ni står ut!


Inatt bestämde jag mig... Nu lägger jag ner sökandet. Klockan halv två gick jag ut och raderade min profil på kontaktannons sidan,har fått en och annan sårande kommentar för mycket. Okej jag väger för mycket men vadå jag har väl känslor ändå, eller? Och bara för det samma tog jag en semla till kaffet! Gott. :) Så du där ute som kan stå ut med ett stort hjärta i en stor kropp: kom gärna och knacka på min dörr!


Tack för hjälpen Sandra, nu har jag i alla fall färg på sidan. Bilder kommer kanske i framtiden. Nu är det dax att dra sig ut i köket och rulla de där köttbullarna, älsklingarna börjar bli hungriga. Kram på er alla. Kajsakarin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards