Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Kajsa Karin - 25 februari 2009 22:42

Hej alla!?

Idag har varit en under bar dag trots sömnbrist. Tema upptakt med barnen på jobbet och allt blev bara toppen. Vatten är ju bara bäst! Efter stängningen så gick jag och en kollega ut och åt en snabb måltid för att sedan fortsätta på en härlig föreläsning som bjöd på många kloka ord men framför allt många glada skratt! Precis vad jag behövde! Mitt i mörkret glimtar solen till och ger mig hopp om en härlig framtid! :)


Mina "små" gullungar är hos fadern deras en natt till, sedan blir det mysa av.  Ååå vad jag längtar efter dem när de inte är här!


Ensamheten är trist, tänk och ha någon att dela kudde o tidning med? Men men jag vänjer kanske mig vid den här singel grejen oxå?

Nu är det dax att inta ryggläge i min stora tomma säng  och drömma tills en ny dag och nya möjligheter dyker upp. Många kramar på er som läser detta. Kajsa Karin

Av Kajsa Karin - 25 februari 2009 06:47

Hej där!


Nu är det visst tänkt att jag ska blogga lite.....

Kan ju vara ett bra sätt att fördriva tiden jag som har så mycket av den varan!

Inatt har jag haft många timmar att lösa världs problemen på. Inte sovit mycket alls....fick mycket att tänka på innan säng dax. Inte bra.

Så klockan fem gick jag upp och började med detta. Galet jag vet!

Inte är jag så duktig på det här med datorer heller men jag lär mig väl....:)

Livet för mig handlar mest om mina två barn och mitt älskade jobb på en förskola i stan.

Välkommen in att dela mitt liv!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards