Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Kajsa Karin - 22 juni 2013 10:06

Hej på dej!

 

Här började dagen tidigt; redan vid fem hörde jag att tösen min var uppe och tassade. Hon var nog full av förväntan, det är inte varje dag man fyller tio! Hon fick frukost på sängen och en liten present. När hon kom ner var köksbordet fullt av paket från oss och hon verkade nöjd med dess innehåll. Nu är hon väldigt lätt att göra nöjd för hon önskar sig i princip aldrig något speciellt och hon är glad för så många saker. Hon fick ett superfint armband med fjärilar på, ett mikroskop och lite pysselsaker. Det som hon verkar mest nöjd med är dock min gamla silverring i form av en orm.......

 

Tänk att tio år går så fort och att det händer så många saker under den tiden. Livet ter sig helt annorlunda idag mot då. Inte sämre bara annorlunda mot det jag trott. Tösen min är så fin och jag är så stolt över henne! Idag är hennes dag och då serveras det lax till lunch och mellanmålet serveras på Cafe Annorlunda och dagen avslutas på Haväng. Hon kan det där med planering minsann! =)

 

Hoppas Du får en fortsatt fin helg!

 

Kram Kram Kajsa Karin.

Presentation


En familj bara för att två blev kära

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards